Kroasang

Ja, jag vet att det stavas Croissant, men orka vara överdrivet fransk, sånna dumheter fick vi nog av på skolavslutningen ;)

Det jag skulle komma fram till var i alla fall att man här kan köpa sånna i påsar med ca 6 st i. De är inte sådär krispiga så de faller sönder utan bättre konsistens, MEN oxå ett plus att det är en chokladgegga i! Jag måste tyvärr erkänna att jag köpte en påse igår och den är redan slut ! men det gör mig ej ett dugg för de är så goda att de är värt det. Dessutom har jag inte ätit riktigt alla själv utan bjudit Elena oxå. Kanske nått att köpa med sig hem då de bara kostar 1.30 euro? tveek ändå för de håller sig bara några dagar och jag sja ju till Madrid hela helgen först...

DOUGH D.


Den sista såg så ensam ut i påsen så var tvungen att ta den med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0