Katalogen har kommit

Jag påminndes nyss när jag var inne på Julias blogg att vi har fått våran studentkatalog! En riktig besvikelse faktist, inte själva fotot men själva katalogen. När Niklas gick ur skolan fick han en fet bok smockad med alla Göteborgs skolors studentfoton. Det hade iaf varit riktigt kul att få en fet bok just nu men jag får nöja mig med endast några sidor. Jag har verkligen tröttnat på att kolla in på folk som har piercinger i kinderna, sjömanskostymer eller gula studentmössor. Jag kan ladda upp bild imorgon så Dough i Spanien kan se, för just nu vet jag ej vart katalogen ligger. Imorgon kommer det också komma en liten surprise för Dough's del ang katalogen, HAHA! DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0