Kan fåglar sikta?

Det har jag undrat länge. De lyckas alltid träffa människor med sitt bajs ju ! Idag var jag den enda personen som låg vid poolen och en ynka liten fåger glider förbi ovanför. Tror ni ej den träffar mig då eller?! Som precis smort in mig. Det vara bara att gå raka vägen till duscharna och spruta av det. Poolen hade ju varit lite ofräscht ändå...

Efter solningen idag kom jag på den dumma idén att jag skulle låna en cykel hem eftersom jag hade en hel del packning sen helgen kvar där, dator och massa kläder och så. Tänkte att cykel skulle vara lättare än att gå men jag tvekar nu. Ett åskväder var då påväg in och det var kvavt och varmt som bara den. Min stora väska hängde på styret eftersom det ej fanns nån annan stans att göra av den. Jobbigt som fan var det att cykla och hela tiden hålla koll på väskan så den ej åkte in i hjulet. De sista hundra metrarna blev det typ storm och regn men jag klarade mig hem oskadd alla fall.
Jag som hade tänkt ta mig en liten promenad nu får nog skippa det. Eller hoppas på att vädret vänder.

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0