HARRYPOTTER

Jag hade som sagt inga förväntningar på filmen igår så den var väl rätt okej men jag antar att den inte skulle uppfylla alla andras förväntningar. Vad jag minns av boken så var det rätt mycket som hände just det med halvblodsprinsens bok och detdär med minnena och det känns som om dom inte tog med det väsentliga men jag kanske minns fel, det var ett ganska bra tag sedan jag läste boken trots allt. Jag tyckte inte att filmen kom igång riktigt och jag satt jag väntade på att något skulle hända men rätt som det va var filmen slut. Något som skiljer denna film från dom andra enligt mig var att dom försökte vara lustiga hela tiden, det var verkligen asirriterande! Harry Potter och halvblodsprinsen får inget högt betyg av mig, 2/5 toasters                 DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0