Fin de semana

Äntligen är det heleg, och jag säger ej äntligen för att jag är trött på att jobba utan för att det nu bara är en vecka kvart tills vi åker till madrid sen hem ! :D Jag är iofs lite trött på att gå upp så tidigt, eller så kanske jag ej har vant mig än snarare.

Jag har ej så mkt att dela med mig av tyvärr. Igårkväll jobbade jag, kollade The Proposal som förövrigt var kanonbra, sen sov jag där och har jobbat som vanligt idag. Ikväll ska jag ta det lungt, äta min goda milka-choklad och kolla Brüno och the Hangover igen hade jag tänkt.

Vädret idag var förövrigt ej mkt att hänga i julgranen så att säga. Blåste som bara den och molningt var det. Jag hade dumt nog bara tatt med min en lite klänning eftersom det hade lovats bra väder till helgen men det fick jag lida för på vägen hem nu. Fick ta bussen för det var omöjligt att gå en meter utan att visa hela härligheten då klänningen blåste upp. Jag som hade sett fram emot en skön promenad utan hetta och med bra musik i öronen. Får väl bli en annan dag.

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0