Årets roadtrip

Förra sommaren åkte jag och Dough som känt på ett litet upptåg till Köping för att hälsa på I en annan del av köping som jag så fint förklarade det i min teckenspråksberättelse. Vi hyrde reklambilen från statoil och var borta i tre dagar.
Årets roadtrip är inte fullt lika galen men, lite annorlunda ändå. Vi ska nämligen hyra bil igen, samma reklambil, vår favvo, och bege oss upp till Norge när jag kommer hem. Vi ska till far min och hämta massa backar bruus, hela sju stycken tror jag, och en tv som jag ska få.
Jag bokade bilen idag, vi åker onsdagen samma vecka jag kommer hem om detta passar Dough. Smsade henne förut och då hade hon fått solsting den stackarn och spytt :/ men i alla fall, detta ser vi fram emot, årets roadtrip ! Självklart ska nya bilskivor göras och Mc Donalds besök planeras in på vägen.

DOUGH D.



Denna gången slipper vi alla fall minitältet....

Kommentarer
Postat av: victoria

ofta vi inte sätter upp det på en tomt i närheten då? :D

2009-07-22 @ 21:14:55
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

haha truuuue ! finns en gräsmatta precis bakom :D men jag lär nog smyga in och krypa ner i den stora dubbelsängen sånna fall.. så slipper jag rulla in i dig hela tiden :P

2009-07-22 @ 21:22:42
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0