ALOVESTORY


Nu sitter jag här och flagnar och kom då att tänka på denna bild som vi har här i vardagsrummet. Bilden är såklart från Rhodos och här blir vi fotade av en fotograf på Grand Hotel där vi åt middagsbuffé varje dag. Första kvällen på Rhodos var det också fotografer där som fotade middagsgästerna men dom frågade inte oss, men jag antar att vi var för vita eller för fula just då, haha! Just denna dag råkade jag vara riktigt bränd och mina ögon var sprängröda så jag köpte bara denna bilden men bilden var också den finaste tycker jag, lite småsöt sådär. Annars fick vi stå och posa som in i helsike, typ Jamesbond-pose med handen på höften osv, haha. DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

awwwee, sweeet ju ! :D

2009-07-28 @ 14:20:41
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0