Ajajaj, sicken tabbe !

Vaknade 08.39 imorse. Jag börjar 08.45. Elena börjar jobba 09.00. Det tar en halvtimme att gå... Som tur var hade jag ju bilen så var där ca 12 min efter uppvaknandet men, det är ju ej bra alla fall. Det konstigaste var att jag inte hade nått som hellst minne av att jag hade stängt av BÅDA klockorna men, tydligen hade jag. Ska nog försöka sova lite tidigare än tre framöver, fyra timmar är lite för lite att sova...

Nu ska jag bara byta om och sen knalla tillbaka en halvtimme hem till la familia för vi ska åka och träffa la otra familia. Det är ingen höjdare att knalla så länge i denna värmen men vad ska man göra. Med lite håkan i öronen blir allt bra ! Wish me luck !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0