YES!

Hurray! Jag har antligen last klart Hemsoborna, det ska firas med aggmacka! Nu fattas bara en recension med svenska bokstaver och jhag har ingen lust att klippa/klista in..Min mejl funkar inte heller sa det blir svart att fixa den pa annat hall eftersom jag redan har borjat skriva den men det ar tur att min man har lamnat en extra harddisk har som jag kan spara det pa och fixa in bokstaverna hemma hos honom pa tisdag for da kommer hem hem! Jag har saknat honom som en tok sa det ska bli skont att han kommer hem.

For ovrigt kollar jag pa reprisen av Lets Dance och jag maste saga att jag ar forvanad over att Bella var den som fick aka ut denna gangen.. Inte for att jag tycker hon dansar bra, for hon ser verkligen ut som bambi pa hal is men jag ar forvanad for att det finns de som dansar samre och som inte har nan vidare kul personlighet men trots det ar kvar i tavlingen..
DoughT

Kommentarer
Postat av: mickan

skoj!

fin blogg

kolla gärna min www.klojs.blogg.se

2009-01-25 @ 14:53:09
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

kika gärna in på min konstnärsblogg där jag postar mina porträtt rätt ofta. Jag säljer även linnen. Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig! KRAM!

2009-01-25 @ 14:54:41
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: fredrika

baaah jag avundar dig, har ca 20 sidor kvar....

2009-01-25 @ 18:10:55
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0