Virgin School

Det måste vara bland det stördaste och äckligaste jag någinsin sett !! En kille på typ 30 bast som är oskuld och går i en oskulds skola. Först kommer han till en typ 60 årig gråhårig tant som masserar honom med oljor och pillar på han lilla lilla paket... Sen kommer han till den äckliga kvinnan som ska ta hans oskuld å då könner han sig äntligen redo att komma tillsammans med nån annan.. Så pillar hon å han kniiper med tårna till tusen å sprätter upp med bena i luften å gaaapar samtidigt som hon pussar honom när han äntligen kommer...

Några möten senare ska han äntligen få kännapå lite muuws.. Så slutar det typ.. han ser asnöjd ut...

Det stördaste är att jag tror jag sett det innan !! haha

DOUGH D.


James och den gammla tanten som pillar lite

Kommentarer
Postat av: frida

det är näästan värt pengarna ju :D, bara för att kunna äga de. Hallå eran tunnelgrej, har inte ni oxå vart där nere o hälsat på ? ..

2009-01-20 @ 13:26:17
URL: http://bouli.blogg.se/
Postat av: emily

Men fy fan va äckligt!!



Va rolgit att du läser :) Ja de är min pojkvän sen 2.5 år tillbaka så han har hängt med ett tag och gör folrtfarande :) den bästa såklart!

kram

2009-01-20 @ 15:26:33
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: juliasbullar

hahahahaha, ja har sett detta förut!

bästa är när han ska strippa,

eller ska jag säga värsta?!

2009-01-20 @ 16:51:02
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0