Våga vägra löss !



Har just nu en liten paus i mitt målande, sitter mitt i rummet med datorn och en liten godispåse från 4Gott som har öppnat precis här brevid typ. En sak som man numera ej kan finna i min godispåse är röda godisar...
Jag läste i Gp för nån vecka sedan vad alla dessa E-kombinationer betyder.. E120 som är den röda färgen i godiset, och även E904, innehåller ryggmärg eller nått liknande från skallusen ! Sånt vill man ju ej äta så klart, synd bara för röd har altid vart min favvosmak på godis :/ men men, della lär väl hålla i sig ungefär lika länge som alla andra hysterier å sånt, ungefär nån vecka..

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: juliasbullar

euuuwh, vider.

2009-01-19 @ 17:25:51
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0