Happy Birthday my love

Kvallen borjar lida mot sitt slut men jag ar pigg som bara den! Det ar sa extremt trakigt pa dagarna nar inte min man ar hemma sa jag brukar ta mig en nap for att sen orka ha lite egen tid som alla verkar tycka ar sa extremt viktigt. Jag har altid hatat att vara sjalv men jag brukar utnyttja tiden till det basta iaf. Mina naps maste vara ett undantag eftersom jag inte lyckas somna forran halv 3 pa natterna samma dag. Jjag funderar over vad jag ska spendera natten med och det star mellan Ego girl (fuck hemsoborna) eller O.C, men jag tror det blir Ego Girl eftersom jag brukar somna lattare efter jag har last lite....

Tanderna ar borstade och om 1min ar det min mans fodelsedag, tur for honom att jag jobbar vid denna tid sa att jag inte vacker honom med mitt GRATTIS!–sms.
DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0