Bienvenido !

Helluu !
Fredrika och Victoria här, aka Dough D och Dough T. Lite efter alla, men å andra sidan har vi ju aldrig riktigt varit som alla andra... Speciellt inte som vår klass eller resten av eleverna på vår skola..


Dough och jag, Fredrika, har alltid haft ett stort intresse för att göra annorlunda saker. Det hela började väl nångång sådär i ettan på gymnasiet, när vi först fann varandra ^^ Det var en lektion i naturkunskap där vi parades ihop och skulle finna fem saker vi hade gemensamt, å fem saker vi ej hade gemensamt. De jag fortfarande minns nu var:

Gemensamt : Färgat hår

                         Harry Potter - nördar

                         Älskar OC, speciellt Seth Cohen, återkommer till de senare.

                        

Inte gemensamt : Hon gillar Fanta, jag cola

                                Vi har olika dialekter, eller enligt henne har hon ju ej nån, men hon     

                             kommer ju härifrån Göteborg och jag från lilla hålan Oxelösund.  

                             Hon hade pojkvän, ej jag


Efter de började vår vänskap sakta men säkert blomma, haha.

Under tiden sedan dess har vi hunnit med mycket tillsammans. Första gången hon sov hos mig, för ja vi gjorde fortfarande sånt i ettan :P, målade vi våra berömda "I <3 Seth Cohen" tröjor. Twisten med de hela var att vi i hörnet hade gjort en liten stjärna från Seth Cohen* till *Fredrik, eftersom vi båda var lite småkära i en viss Fredrik Forsman som då gick på vår skola och var en exakt kopia av Seth Cohan, eller aa Adam Brody kanske.

Efter det gick de bara utför med våra galenskaper. Vi har planerat cykelsemestrar över halva västsverige, spionerat med kikare och andra redskap på min då nyfunna pojkvän i skolan, åkt på "party"semester till Sunny Beach, hyrt bil och försökt hälsat på Linda å Tobbe i "En annan del av Köping", dansat "HardCore" dans på många av Göteborgs uteställen.  

Jag har säkert glömt bort massa men de kommer dyka upp här i bloggen med tiden.


Förutom dessa galna saker vi burkar hitta på kommer vi också skriva om våra "vardagliga" liv med pojkvänner å de vi gör separat på egen hand.


Men men många galna upptåg kan alla fall utlovas !

XOXO Dough D

Utanför hemmet I Köping 
Dough utanför hemmet i Köping


Vår emenenta sovplats i Köping på Malmöns kamping. Tältet köpte vi f
örövrigt innan vår planerade cykelcemester som aldrig blev av..


Den enda existerande bilden på oss båda från när vi var ute å dans hadrcore
första gången, dough fyllde nämligen 18 denna afton.


Min vackra hemgjorde tröja, bilden är från sista dagen i Sunny Beach,
då jag var sjuk som en åsna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0