Finniga dvärgar och iranietränare...

DoughT var det här. Min kära vän har gjort en finfin presentation av oss ser jag. Jag kunde knappat ha gjort en så bra själv måste jag erkänna..Dock är det mycket upptåg och knasiga grejer som inte kom med i presentationen men dom kommer med tiden presenteras här så alla ni där ute kan njuuuuta av dom lika mycket som vi har gjort...

När dough började ettan flyttade hon ifrån den lilla hålan Oxelösund till storstaden. Detta innebar att hon skulle få börja om från noll. DoughD börjar då i volleyboll, rättare sagt Tuve Volly och spelade på basic level med en massa 13åringar.. Så när jag träffade denna underbart sköna människa hakade jag på detta. Varje tisdag och Torsdag spelade vi i lundbystrand och det är det något bland det galnaste jag vart med om.. Jag fick se en dvärg med hemsk acne, blivit tagen för en 13årig, vi blev tvingade att sälja bingolotter 2 gånger, vi hade en iraniepappa som tvingade oss att göra armhävningar som vi vägrade, när extra tränaren hoppade in bestämde vi över honom och sen måste jag tillägga att jag aldrig lärde mig serva och vägrade använda skor eftersom det är så fruktansvärt fult....
Vi fick också vara med på en cup som spelades i Kungälv där vi möttes av lagmedlemmar på ca 10 bast. Mellan matcherna gick vi över till donken för att shotta ur ketchupskålarna och för att ta oss varsinn fet hamburgare...


DoughD och jag var dommare när damlaget spelade match i tighta byxor och för små tröjor...


 


Vi köpte massvis med godis i kiosken, vi blev riktigt förvånade när det visade sig att vara packeterade ollon


@ Kungälv när vi shottar mellan matcherna..





Uppdat.  

Kom precis på en sak som Dough glömde, nämligen plattface som alltid alltid ALLTID skulle komma springandes bakifrån och spanka en så hårt hon kunde, vilket var hårt eftersom hon var stor som ett hus !

DOUGH D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0