trolkarlens hemligheter

Amerikansk dokumentärserie. Hur bär sig magikerna egentligen åt? I denna fascinerande dokumentärserie får vi svaren på våra frågor. Aldrig tidigare har en magiker vågat avslöjar hemligheterna bakom de otroliga illusionerna. Trollkarlarnas tysthetslöfte är brutet för evigt. Hur har assistenterna förvandlats till tigrar?. Hur kan man såga en kvinna i två delar? Hur kan en person sväva fritt två meter över marken? Svaren på dessa och många andra frågor får vi i den här serien. Avsnitt 1 av 13.

skriver kanal5 om deras nya satsning. Minns ni också att det var ett liknande program när ni var mindre? Jag kommer iaf ihåg att det var en trollkar som inte sa ett knyst utan pekade hit och dit när han skulle förklara, sen hade han också nån typ av mask, silvrig om jag inte minns helt fel..Hmm
Jag kommer iaf sitta bänkad framför tv:n med en skål med chirre, olyckligtvis har jag glömt påsen hemma hos mig, men det skadar ju inte att köpa en ny, då har jag lite chips när jag är hemma också, haha!
DoughT

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: Nej, jag har faktiskt inte läst någon av böckerna ännu :)

2009-01-11 @ 16:44:44
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0