Törstsläckare



Jag älskar mjölk, dricker det väldigt ofta till vädligt mycket, de är nog en av min favvodricka.. Efter Cola då kanske.. fast jag föredrar Zero eller light...
Alkohol däremot, har jag väldigt svårt att få i mig.. Det är nog sedan vi var i Sunny Beach, var ute alla kvälar i sträck första dagarna i veckan... Sen kom min lilla "magsjuka" eller vad de nu var.. hade feber, ont i halsen, spydde.. Ja allt möjligt... När jag sedan skulle smaka på lite alkohol en viss tid efter, hemma igen.. Gick det bara inte, de lilla jag fick ner gjorde att jag fick världens gåshud och gjorde de fulaste grimarserna ever...
Det har blivit lite bättre med tiden, kan dricka cider öch ta en och annan shot då och då.. Men absolut ingenting som smakar för mkt alkohol eller är för starkt...

Så, nu vet nu vad jag föredrar att dricka, vilket kan vara mkt givande !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

men vadåååå magsjuka, du avr BAKIS för första gången typ :D anuspannkaka.



btw, varför har ni så stooor "more about doughs" den hänger ju utanför mallen :d skärpning!

2009-01-20 @ 16:49:52
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0