The City

Sedan dough visade ett avsnitt med The Hills för kanske ett halvår sedan har jag plogt igenom alla avsnitt som går att se, förutom "the aftertalk" men det är inget viktigt iaf...Jag blev helt besatt,  jag följde bloggen laurenconrad.blogg.se och satt och väntade på nya uppdateringar med en macka i handen för att stilla mina behov. Men det var helt enkelt inte enough. Nu har hysterin gått över lite men jag kan stilla mina behov ytterligare nu när Whitney har kommit med en ny serie, The City. Jag har sett de tre första avsnitten och kan säga att de är sjukt bra! Snygga människor, fashion, och framför allt bra musik! Visst, det var bra msik i the hills också, men inget slår detta. The theme song är numera min ringsignal, haha!
DoughT






Whitney, Olivia & Erin

Kommentarer
Postat av: DoughD

Måste ju bara säga, hon är så jäävla sööt ! whitney alltså, säger de varända gång jag å bejb kollar på the hills, han hatar de, säger hon ser ut som en fågel?!



2009-01-08 @ 14:08:01
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0