The city, finally!

Hmm, datan verkar inte funka som den ska aven fast vi har donat med den ett bra tag nu..Niklas som minman heter var har i fredags och fixade ljudet sa att jag antligen kan kolla pa The city! iiiiwh, Sa det ar vad jag ska gora nu, sen har min mamma var snall nog och lagt svenska recension pappret har vid datan, tack men nej tack! Som sagt funkar inte datan som den ska igen och bilder tycks inte vilja dyka upp pa bloggen, vi far se ifall det blir battre med det senare for da kan jag visa mina smarriga cupcakes jag bakade, min nya bikini och ett nytt armband fran baglady!

Jag funderar pa att ta en promenad eller tur med cykeln men jag kommer inte pa nagot stalle som lockar mig. Mojligtvis till biblioteket da jag kan kolla efter hemsoborna/skiva eller film..Hm
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0