Stressig Tisdag...

Jag förstår ej hur jag alltid lyckas.. Hade ställt klockan på nio idag, tänkte jag skulle gå upp i tid så jag hinner fixa lite å inte stressa.. När jag slår upp ögonen är klockan halv tolv och jag börjar om exakt en halvtimma.. jag vet ej hur jag gjorde det, men jag han i tid alla fall.. Hade två lektioner, sen skyndade jag hem för att slänga i mig lite mat eftersom jag missat lunchen och hade en liten tid på mig att fixa iordning mitt rum innan andra visningen. Sedan bar det av till teckenspråket. Väl där fick jag reda på att lektionen igentligen var inställd men läraren ej hade haft våra nummer så han kunde ha meddelat detta.. det resulterade i en en timme lång lektion istället för tre timmar.. men men.. Nu ligger jag här i sängen å chillar, äntligen, kollar lite på Shear genius å väntar på att min man ska anlända för då ska vi kolla dagens Gossip Girl och One Tree Hill avsnitt. Det är efterlängtat.!


DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0