Stress Stress och åter Stress !

Jag har alltid tyckt att jag är en ganska lugn person som inte hetsar upp mig för mkt och aldrig stressar över nått så att jag mår dåligt av det. Visst ibland är jag tidsoptimist när det gäller bussar och så och får därför stressa lite extra mkt, men det är inget jag har känt att jag mår dåligt av. Som sagt, har aldrig lidit av nån större stress !
... förutom nu.. Det har vart så jäkla mycket varenda dag nu sedan söndag (okej det är bara tisdag men jag räknar med imorn oxå) Den enda lugna stunden jag har är precis innan jag går upp typ, kan oftast chilla då eftersom jag börjar så sent. Men sen drar allt igång, till skolan, hem å plugga, tillbaka till skolan, till nya lägenheten å fixa, eller till jobbet, hem igen å försöker hinna med både läxor och att packa.. Dagen efter ser precis lika dan ut. Matteprov kommer inom kort och jag är efter som fan. Gårdagens svenskarecension blev den sämsta någonsin. Halvfulla kartonger står över hela golvet och har massa kvar. Till råga på de måste jag iväg på teckenspråk ikväll i tre timmar, är hemma runt nio.. MÅSTE då packa resten eftersom lasset går i morn bitti, då jag är i skolan och sedan jobbar.. Kommer inte kunna komma hem för att fixa iordniong i mitt rum förens vid åtta..  BAAAHH!!! jag är stressade för första gången i mit liv, går på högvarv och kan ej chilla ner.
Hoppas det blir bättre efter helgen när flytten alla fall är över.. men då har jag ju iofs matten och städningen kvar i denna lägenheten. SNÄLLA SKJUT MIG NÅGON ! eller ge mig den kontrollen han har i filmen Klick eller vad den heter så jag kan trycka på slow-mo...

DOUGH D. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0