Slapp Lördag

Goddagen allesammans ! Ligger här i bejbs säng å slappar, har precis kollat klart på veckans 90210.. de eju ingen favvo så, men de funkar ju när ens pojkvänn är dränkt i plugg.. Jag sparar alltid de bästa till sist så nu ska jag snart dra på The City. Kollade på första avsnittet igår, and I like it ! har alltid gillat Whitney, hon är så socker söt !


Vaknade rellativt tidigt idag annars eftersom bejb ahde ställt klockan för att hinna med allt pluggande.. När vi kom upp märkte vi till min glädje att det ej fanns nån frukost kvar, vi hade tatt all mjölk till pankisarna igår.. Så det fick bli frukt-cocktail och glass. De klagar man ju inte på.. Nått som däremot ej va nått att hänga i julgranen var gårdagens film, American Psycho 2.. Hade rätt höga förhoppningar båda två eftersom my man är besatt av ettan och Patrick Bateman, har säkert sett den 20 gånger de senaste månaderna.. 
 Men de visade sig att tvåan hade en helt annan handling och var allmänt konstig.. Men men, de var ju en uppföljare oxå så de kunde man kanske förstått !

Ikväll kanske vi ska knalla ner till Andreas å se på film med honom och Clara, var ett tag sen nu.. Om hon bara svarar på mitt sms så.. Brukar vara lite problematiskt för dem två :P

DOUGH D.


90210


Kommentarer
Postat av: Gossip G

90210 är bra :)

2009-01-11 @ 14:26:58
URL: http://gossipg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0