Sälja korv @ sisjön

Våran klass hade tänkt att samla in pengar till en klassresa eller liknande, några bakade och sålde på kulturdagarna, några hade ett bord på nån marknad medans jag och DoughD sålde korv på bilia i sisjön! Det måste varit i oktober förra året eftersom jag samma dag hade kommit hem från min första resa med tysklandsfärjan. Jag var skabbig som tusan och håret var som ett fågelbo eftersom jag hade glömt min plattång hemma.. Vi hämtade upp DoughT och begav oss som sagt till Bilia, när vi kom dit avlöste vi några ifrån vår klass som hade stått där i x antal timmar och fick lära oss hur man stängde av och satte på gasen eftersom korvarna kunde spricka ifall det var varmt för länge. Vi fick mumsa i oss några korvar var och när det började ta slut kom det huur mycket folk som helst på en gång och bara några ynka korvar fanns kvar eftersom vi hade ätit upp nästan alla...uuuuups


Det var kul att de kunde stava rätt på Schillerska iaf....





korv korv mera korv

DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0