Raketer, schwarzwaldtårta och ny jacka..

Idag har datan vägrat ge mig access på internet (läs: jag har inte orkat), haha! Men jag har inte vart slapp på alla håll och kanter, nej nej...jag vaknade tidigt av att min man trodde att vi hade besök därhemma så han for snabbt upp och in i duschen och lämnade mig ensam i sängen. Jag protesterade där med att sätta på I don't need a man högt så han kunde höra det jag tänkte...Sen proppade vi i oss en baguette med nutella, brottades i sängen som slutade med att jag började grina..

Idag fyller min kära mor 51år och min käre man följde med mig hem, vi cyklade och idag hade jag bestämt mig för att inte halka på en isfläck som jag gjorde igår, sen fick jag en flashback från incidenten och insåg att jag hade tappat mitt diadem när jag ramlade, så när vi gick förbi isfläcken så låg mitt stackars diadem där, självklart plockade jag upp det!!!
Så resten av dagen har jag avfyrat raketer så min katt har övergett min familj, ätit Schwarzwaldtårta, och köpt en jacka.
 DoughT

Jag har länge letat efter en puffis och jag såg att cornelia hade hittat en billig och dösnygg!

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

akta den snygga luggen då!

2009-01-12 @ 17:30:23
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0