Photoshop CS

Jag sag pa  Filippas blogg och hon hade gjort en ny snygg header med hjalp av Photoshop CS och ag blev sugen pa att pilla med bilder jag sjalv, sa jag kollade runt lite ifall jag mojligtvis ocksa hade photoshop pa den nyinstallerade datan, och vips sa hittade jag det! Men jag maste erkanna att det kommer ligga dar o skrapa eftersom det ar omojligt for mig att lara mig hur jag man ska fixa & trixa..Men jag vill sa garna kunna. Tank vad man kan gora, snygga till sig, andra fargen pa kladerna, snygg bakgrund eller photoshopa in en riktig snygging, mums!

Men denna gang tankte jag ta mig i kragen och lara mig det men jag maste saga att det inte gar nan vidare bra, haha! Varfor ar jag inte forvanad? Just nu forsoker jag dona bort bakgrunden sa att jag och dough senare efter var photoshoot kan skaffa oss en riktig snygg header, iiiwh, jag blir helt till mig!


En halv photoshopad doughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0