More About Dough


Idag hade jag tänkt inviga Doughs och min nya lilla kategori som vi kallar "More About Dough". Här kommer vi varje dag avslöja en konstig (eller vanlig sak) om oss själva som så många kanske ej vet om !

Härmed förklarar jag More About Dough invigen !

Jag har en gång åkt fast för att ha plankat på bussen. Detta var precis innan jag skulle flytta till Göteborg. Skulle ta bussen från Nyköping till Oxelösund för sista gången och av gammal vana sa jag halv istället för hel, vilket symboliserade typ barn / vuxen, av gammal vana. När kontrollanten kom och kolla på min biljett och sedan fråga efter mitt personnummer sa jag de.. Förutom att jag bytte ut 90 mot 91... hon ringde ett samtal och sa att det ej fanns nått sånt personnummer.. Opps BUSTED !

Hon gick bak till nån annan som oxå bluffade, då passade jag på att hoppa av !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Lina

Men gud! RINGA och fråga om persnum stämmer?? Vilka sjukt paranoida vakter då!

2009-01-14 @ 17:24:40
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0