More About Dough | old people



Nu ar jag hemma fran min weekend pa Tysklandsfarjen..Det blev inte riktigt som jag hade tank mig men det var helt okej! Nar vi var framme pa sondagen hade vi tankt att ata pa resturang, men sa vitt jag vet har jag inte sett en enda som varkar vettig forutom den vi firade var forsta manadsdag pa..Men vi ville testa nagot nytt och nar vi gar pa Kiels gator upptacker vi att allt ar stangt. Typiskt! Men subways var var raddare i noden sa jag at en god chicken breast pa Subways medans min man at en chicken teriyaki, att han inte har kommit ifran det stadiet..

Men nu till det vettiga...More About Dough!

Pa bussen hem fran skolan upptackte jag att jag hade satt mig bakom ett gammalt par pa ca70ar, bakom mig satt det ocksa ett aldre par. Nastan omedvetet stangdes min nasa av och jag andades endast med munnes for att sa lite lukt som mojligt skulle na min nasa..Min puffiga jacka och min feta vaska gjorde att det blev svarare och svarare att bara andas med munnen sa nar jag val gick back to normal satte det sig en gamal pensionar pa satet bredvid mig!! Han luktar nagot forfarligt och satt pressad mot min jacka.

Nu ar min jacka ute pa vadring och jag tanker numera inte flytta pa vaskan nar aldre kommer nara mig. De flestar luktar sa illa sa jag vet inte vad, uuuah! Detta ar nagot DoughT inte klarar av, old people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0