More about dough | jag snodde en shot


Jaa, da ar det val min tur att skriva lite da, det skulle egentligen blivit ett more about dough igar,
men datan kranglade som sagt sa det kommer ett nu...

Det var ett tag sedan da jag och ett gang andra var pa tradgarn och  vevade vi runt som tusan. Min man hade kommit med diverse drinkar osv men nu skulle jag och Emma fixa eget. Vi funderade vad vi ville ha, och kom fram till att en shot skulle passa bra sa vi snabbt kunde ga tillbaka och skaka rumprna till disturbia..Ratt som det var fick en som stog framfor oss sin shot en fruktig och gron som sag ut som green milk, bade jag och emma tankte samma sak och jag var
snabbt dar med handen och tog den, drack den och sprang dar ifran, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0