More About Dough | Fast av civilpolisen



Jag skulle egentligen kunna ha 2 prickar i mitt register, helt forjavligt men jag har haft tur och slingrat mig ur det hela... tro nu inte att jag har gjort inbrott eller kopt knark eller liknande, det ar bara sma obetydliga saker som nog alla har gjort men bara inte ha rakat vara pa samma plats som en civilpolis..

Nar jag var nyss fyllda 15ar tog jag alltid min feta silvriga vespa till innebandytraningen. Min pappa hade kopt den till mig och nar han skulle tvatta av den for forsta gangen kollade han innuti dar alla slangar och sant sitter och hittade en liten kontroll, en black box ett sorts trimm som man klickar pa en knapp och sa gar moppen genast mycket fortare..

Sa efter en traning skulle jag och Cissi ta oss hem, jag hade olyckligtvis glomt att ta med min extrahjalm sa hon fick helt enkelt vara utan eftersom hon inte heller hade sitt busskort med sig. Vi brummar pa pa cykelbanan eftersom jag har en gammal vespa som bara far ga i 30km/h men nu gick i 75, vi hade kommit halvvags och skulle just svanga av hem till henne da en svart volvo bakom oss satter upp en en lampa pa taket och kor upp pa cykelbanan och korsar var vag..

Vi bonade och bad men det gick inge vidare, Vi ljog ocksa ihop en massa om att hon hade brutit benet och skulle hem sa att hon kunde aka till sjukhuset. De skrattade at oss och ringde vara foraldrar, men som tur var svarade ingen..de sa ocksa att vi skulle fa varsinn prick, men vad jag vet sa finns det ingen dar. Den andra pricken tar vi nog upp min min och doughs galna upptag!
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0