More About Dough | Cirkusapa






En gang i tiden ville jag bli en riktig cirkusapa..
Det borjade under min konfirmationstid da en kille som hade ADHD alltid gick omkring och flamsade med jongleringsbollar, han var val ganska sa kass om jag nu minns ratt, men ibland klarade han av 3 bollar i nan minut faktist! Jag tyckte detta med ballsen var valdigt utmanande och jag skulle banne mig klara av att jonglera med tre bollar.. Sen var det ju att fixa balls ocksa, jag tror att det ar Kajsas gamla bollar jag har for jag har inget minne av att jag nagonsin kopt nagra, sa det maste nog varit Kajsa som vart lite generos, haha! Jag tranade dag och natt och larde mig till sist att jonglera med 2 bollar i en hand och sjalvklart bemastrade jag nu ocksa 3bollar fast med bada handerna och hade lart mig nagra trix.

men detta var inte nog! En tid senare fick jag for mig att jag skulle lara mig att cykla enhjuling sa en dag akte vi till en cykelaffar dar jag skaffade mig en for 1000kr. Detta visade sig att inte vara lika latt, men jag larde mig att cykla ca 6m innan jag foll till marken. Jag tror att det ska finnas en video som bevisar detta pa mammas gamla mobil, sa jag ska se ifall den finns kvar och ifall den finns aker den sjalvklart upp har!

DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0