Mjauuuuuuuu

I förrgår när jag var tidigt till bussen hoppade en kissemiss upp bredvid mig på bänken inne i busskuren. Jag klappade och kliade den huur länge som helst, eftersom jagvar tidigt till bussen somsagt. Den kurrade och smekte sina läppar mot mitt ben och när bussen kom gick den hem..

Idag på Niklas busshålplats möts jag av en kissemiss som har likadant mönster som en kossa. jag mjauuade lite åt den och självklart böjde jag mig ner för att klappa den! (tro inte att den hade skabb eller nåt, den hade halsband och då brukar de oftas vara renliga och har någon som tar hand om dom ;)) Med detta vill jag säga att jag tror katter älskar mig, att jag har levt ett annat liv som en katt? Jag måste ha vart en jävel på att vara katt eftersom jag har stigit i rang och blivit en människa.


updt.


Här är kissikatten från imorse..Ignorera mitt mjauuande!
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0