Mini bebisfötter




Jag är en ganska känslig flicka som grinar för det mesta, men det finns en sak som alltid lyckas knäcka mig - bebisar på tv ! Alltid när jag kollar på typ Grey's Anatomy eller Private Pracitce och de visar nyfödda bebisar börjar underläppen darra på mig. Speciellt om de är födda för tidigt och är extra mini. De har ju så små fötter å händer.. ligger där i en sån kuvös eller vad de heter, helt hjälplösa ! Man vill ju bara ta upp dom å hålla dem så försiktigt det bara går så att de ej krossas !

DOUGH D.





Kommentarer
Postat av: juliasbullar

euw, va ä de för något. den längst ner. ÄCKLIG!

2009-01-29 @ 15:48:46
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0