Mark in the park ♥

Vi skulle nagon gang under forsta aret av gymnasiet ha simprov pa Valhalla. Jag tycker val att det ar helt okej med simprov, eller inte att simma en viss stracka lixom utan att man far bada lite fritt efterat, haha! Jag har alltid gillat att bada och mitt behov har val blivit stronger nufortiden eftersom vi inte langre har ett badkar (i borjan att mit forhallande tex. tyckte min man att jag var irriterande som skvalpade omkring i badkaret langt efter att vatten blivit kallt). nar vi satt utanfor Valhalla for att vanta in resten av klassen ser vi nagra killar som spelar fotboll vid bowlinghallen och en var skrammande lik Mark in the park! Vi tar oss over till ganget pa darriga ben och just da missar mark bollen som de passar till honom sa att han fick springa efter den. Det slutade med att han stod bend over med byxorna nerdragna en meter framfor oss. Vi fnissade lite och fragade ifall han var Mark in the park och ifall vi kunde fa hans autograf & ifall han kanske kunde rappa lite for oss. For att han skulle rappa skulle vi vara tvungna att beat boxa och langa beatet. Vi ville ju inte direkt skamma ut oss eftersom ingen av oss ens hade testat pa att beat boxa forut sa vi fick noja oss med en autograf pa armen som sedan gick bort under simprovet....
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0