Lunchmyws

Min älskling kom hit förut eftersom vi båda har håltimme nu.. Vi mywste lite å kolla på vänner, sen bestämmde vi oss för att slå på stort denna regninga tråkiga måndag och unnade oss en varsin pizza, trots pengarbristen.. Jag gjorde nått som jag aldrig annars brukar göra, jag svek näligen min älskade hawaii och bytte ut den mot en Ali Baba ^^ den var kanoongod, 4 toastar ! Lite köttfärs, skinka å vitlökssås.

Nu har han åkt igen å jag mumsar på en appelsin.. jag borde verkligen ha överflöd av C-vitaminer såhär i vintertider eftersom jag smäller i min apelsiner högt å lågt varje dag !

DOUGH D.



Fet som fan var den, tur att jag ska träna ikväll då ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag vill oxå smaka!!!! Ge mig! :o :)

2009-01-13 @ 16:27:12
URL: http://hamelius.blogg.se/
Postat av: ALEKS

gott ser det ut :)

2009-01-14 @ 18:57:39
URL: http://laurenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0