Livrädd !

Dough D här ! lite dåligt med uppdateringar fråna bådas håll i helgen, men jag har målat för fullt å dough är på sin mans båt ..

Inatt vaknade jag upp av att mannen min låg och vibrerade intill mig.. jag trodde först att han hade haft nån mysig dröm av nått slag så jag kände mig för lite.. så var ej fallet, men vibrerandet fortsatte, hela sängen darrade.. Så trodde jag han drömde nått läskigt å var rädd typ, så jag väckte honom.. Han var tydligen redan vaken och kunde ej sluta skaka.. jag sa åt honom att slappna av men då blev de bara värre.. jag skojjar ej det var som ett brummande av skakningarna i hela rummet.. Till saken hör oxå att han var kokhet, jag brände mig bokstavligen när jag tog på honom.. Han trodde det var för att han hade rökt så mkt vattenpipa på kvällen och blandat det med massa alkohol.. Jag blev då livrädd å trodde han hade blivit förgiftad av nått slag.. Å inget kunde jag göra heller.. han bara låg där å darra...

Lite senare somnade jag om, vaknar sedan av att han ber mig gå upp å hämta lite iskallt vatten.. så nuddade jag hans rygg lite typ å brände mig igen... Det visade sig sedan att stackarn hade fått influensan och hade 41 graders feber..
Jag hatar verkligen när han blir sjuk, bara ligger där å lider å jag kan ej göra så mkt åt saken :/ så idag när jag ska spendera ytterligare en dag i mitt nya rum och måla går mina tankar lite extra till hjärtat mitt <3

Snaart kommer mer bilder, för idag ska jag måla på den riktiga färgen, inte allt sånt grundmålar tjaffs som jag sysslat med innan !

DOUGH D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0