Klump i halsen

Jag sitter här med en klump i halsen å en ledsen känsla i magen.. Läste precis en blogg om en pappa och hans fyra åriga dotter. För mindre än ett år sedan hade han en fru och ett nyfött barn. Nu har han bara sin tyraåring kvar, eftersom de andra omkom i en bilolycka när han körade. De brann upp när han bara kunde ligga brevid och se på, han hade räddat sin andra dotter som oxå brunnit.

Om jag hade upplevt nått liknande hade jag inte kunnat vara så stark som hen verkar idag. Jag tänker ofta på att det värsta som kan hända är att min älskling eller nån annan nära mig dör. Då får man aldrig se den människan mer, inte för att man gjort slut eller nått, utan för att det är helt omöjligt. Det skulle vara det värsta som kan hända, att man ej valde det själv. Människan bara försvann utan att man han säga hejdå.
 
Här är hans blogg, jag rekomenderar verkligen att ni läser den !

Gonatt,

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: luhluu

tack! nej hon ser faktiskt ut så =)

2009-01-15 @ 08:50:41
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0