Jag kunde inte bry mig mindre

JAG BLIR GALEN...
Jag kunde nog inte fått en sämre start på dagen, jag vaknade halv 8 och det var kolsvart ute och blåste som attan men det var bara att dra på sig ytterkläderna och gå hem för att göra sig iordning för första skoldagen efter lovet. Så jag beger mig ut i det svarta och traskar genom lera & is och går hela 5km i motvind, uuuuäh! När jag kom hem testade jag att ladda upp den nya headern och får då ett sms av mamma:

hej! Jag tänkte bara säga att datan har virus
pappa ska fixa det i eftermiddag.
puss

ÅÅÅÅÅÅHEÅ, kul! Fast jag visste redan innan att vi hade virus, men allt krånglar nu... Sen var det dags att ta sig till skolan, jag tog på mig ytterkläderna en gång till och skulle bara se till att busskortet låg i plånboken, då kommer jag på att jag när lovet började tog ut det eftersom det var onödigt att ha det skräpandes i plånboken, men det skulle jag få ångra nu! Jag letade överallt men kunde inte hitta det, jag trippelkollade allt men kunde inte hitta det..Jag ringde min man för att kolla om det var där men det var upptaget...Då blev jag fan ännu surare eftersom jag kom att tänka på att han igår raderade ALLA mina the sims som jag kämpat med i evigheter utan att säga ett ord till mig ( det hade tydligen en massa virus det också) men det hindrar en ju inte från att säga att man tar bort det? Pricken över i:et var att han skruvade isär min plattång för att "laga den" men den lyckades han förstöra.....Så det blir helt enkelt en hemmadag idag!

DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0