I'm not a champion...



Idag tänkte jag berätta om en väldigt dålig egenskap som jag har, nämligen att jag är världens "quiter", jag ger upp hur lätt som hellst, har ingen kämparglöd...

Detta gäller för det mesta, men några några exempel som aldrig ändras är:

* När jag spinger, så fort jag känner att det är svårt att andas, någon hejjar på mig, någon säger kom igändå du orkar, eller om benen är minsta lilla trötta. Jag stannar direkt och vägrar springa ett steg till !
* När jag tex. har nån jobbig spanska läxa där man ska översätta, jag märker att jag ej kan den första meningen, och antar att resten kommer vara lika. Jag skiter helt i att göra läxan.
* Det är minsta lilla stökigt i mitt rum, då städar jag inte upp utan låter det bara bli värre och värre tills det ser ut som ett bombnedslag.
* Om jag har bråkat med min käraste. Helt plötsligt orkar jag ej mer och tar mitt pick och pack och drar till bussen. Detta har hänt allt för många gånger. Jag har som tur var aldrig kommit ända hem eftersom han kommit ikapp mig på vägen eller jag har suttit å väntat på att han ska komma ner vilket han alltid tycks göra. Barnsligt av mig !


DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-14 @ 21:31:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0