I heart Ikea mat !

Idag medan det var visning på vår kära lägenhet, igen, tog vi en liten tripp till ikea. Det var mycket efterlängtat från min sida. Hade fått presentkort där i julklapp som jag längtade efter att få spendera. Jag inhandlade några kuddar till min nya soffa, gardiner, en lampa och en jättesöt flodheest.. den ska oxå vara i soffan. men mitt i allt handlande kommer man ju till det bästa - maten ! jag brukar iofs oftast handla från café avdelningen, men ändå. Kanongott e de ju, idag delade mor och jag på en grillad... aa sån macka !! å sen blev det hallontårta till efterrätt ! ^^ En annan favvo är ju oxå att man får fylla på så mkt dricka man vill ! Flera gånger ! sånt gillar vi..

DOUGH D.







Hippoooo !


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det där såg riktigt gott ut.. söt flodhäst :)

2009-01-22 @ 00:23:16
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0