HJAALP

Brandlarmet har gatt en massa massa ganger! pappa haller pa att dona med trappan ner till kallaren med en varmluftspistol medans jag viftar for fullt med en kudde under brandvarnaren..Hur ska detta ga?

Nu nar vi anda har kudden i beredskap kan jag passa pa att testa att stryka for forsta gangen i mitt liv. Sjalvklart har jag pillat lite pa strykjarnet nar jag var mindre da jag hangde och flangde efter min mor man jag har kommit ifran det stadiet nu och ska nu testa det helt sjalv..Pappa ar ingen hojadare pa det heller, men han trodde det fanns knappar med bomull, linne osv sa jag vet hur hog tem. jag ska ha. Wish me luck!

BTW, VAD E DET FOR EN DAG? VAD E DET FOR EN DAG? JAG DET AR INGEN VANLIG DAG FOR DET AR NIKLAS HEMFARDS DAG, HURRA HURRA HURRAAAA  ♥
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0