hej hej hallaa

jaa, det var ju som sagt en massa massa krangel med datajafeln, jag kunde inte ladda upp bilder, kolla the city, vara inne pa msn osv. Huuuuur trakigt som helst, man kunde bara painta lite typ...Okej inte sa illa, men nastan!

Sen var iaf min man snall att installera om datan i mandags, men det givk at helvete eftersom vi har en ihopbyggd data, alltsa vi har inte kopt den i en vanlig affar...Datan vagrade installationsskivor hit och dit men tillsist funkade det och det blev nan windows installation med nakna flickor som bakgrundsbild, det borjade med Christina Aguilera sen holl for sina boobs och sen diverse flickor som bresade, hmmm...

Igar lamnade min man landet sa jag har fatt installera lite grejer sjalv, vi har ocksa en hejdundrande brandvagg sa det var darfoa jag ej kunde skriva nat inlagg igar, men nu tog jag bort den for tillfallet eftersom vi har anit virus ocksa..
Som ni ser har jag inte heller å, ä eller ö. irriterande..
DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

haha hur kunde du då skriva åäö sist :O ?

2009-01-14 @ 12:26:15
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0