Iwwh !

Idag börjde alltså skolan för lilla mig, har ej lika tur som Dough som kan ligga å glassa några dagar till ;P.. Åtta började nämligen min första lektion, så de vara bara att (försöka) vara upp med tuppen imorse.. Problemet var bara att jag innte kunde somna igår, låg å vred mig till tre, vilket resulterar i tre å en halv timmes sömn.. Inte mycket att hänga i julgranen, kan man ju säga. Jag brukar alltid somna så fort jag stänger av datan eller lägger ifrån mig boken, men icke denna veckan. Jag misstänker att det är för att min kära pojk är i Hemsedal, å har lämnat mig i en för stor å tom säng.
Jag hoppas docka detta vändandet å vridandet får ett slut ikväll, för då komemr han ju hem! :D Talades vid med hans mor förut, sa att jag ville vara där när han kom, överraska honom som jag även gjorde förra året ... Hon sa att jag tillåmed kunde få hämta honom ! :O gissa vad överraskad han kommer bli när jag sitter där i hans mammas bil. Iwwh va jag längtar !!

Jag måste ju bara nämna, för sakens skull, att jag håller på att läsa ut den första boken i Twilight serien nu. Jag vet att Dough är klar med den andra så jag är ju lite efter.. Emma J är dock värst för hon är klar med den tredje å har läst nån flera gånger. Kan nästan vara beredd att hålla med henne, de e på gränsen till Harry P. nivå, å då är de bra kan jag lova ! :P
Ne men alla fall, har sett filmen två gånger oxå, den e kanonbra den med, men ej som böckerna ! Jag rekomenderar dock båda starkt !

DOUGH D.


Alla fyra böcker, på engelska. Jag gillar ju framsidorna oxå ! :*


Det skadara ju inte heller att killen som spelar Edward Cullen i filmen, Robert Pattinson
som han egentligen heter, är en riktig gobit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0