God Morgon !

Kom precis hem från första lektionen idag, religion, där jag fick sitta själv för dough var hemma :/ men men pontus anlände efter typ 20 min med sitt bandage och gjorde mig lite sällskap, samt delade med sig lite av det senaste skvallret ;) mkt givande..
sitter just nu å kollar på Jay Leno, pratade nyss med Dough som gjorde den skojiga ansökan till Liseberg.. ska nog ge den ett försök jag med, även fast jag är nöjd med mitt nuvarande lilla jobb som barnflicka kommer det ju ej vara en tillräklig inkomstkälla när sommaren kommer å alla studiebidrag och månadspengar tydligen kommer uppehöra cash-flowet på mitt konto...

Blev ej så mkt skrivande för moi igår, bejb bluggade och jag vägrade låta honom sitta nån annan stans än i samma rum som mig, vilket bettyde att jag ej kunde knappa massa på tangenterna för det tydligen stör lilla söta honom. Men om jag hade skrivit hade jag berättat om lördagskvällen, då vi först tog en sväng ner till kungälv för att inhandla det nödvändiga lördagsgodiset för att sedan återvända hem för att kolla på en av de inhandlade filmerna..



.. Eftersom jag som vanligt ej var jättesugen på The Aviator, en av bejbs favvofilmer, blev det denna.. Find me Guilty med Vin Diesel. I vanliga fall brukar han ju vara ganska mumsig sådär, men i denna filmen hade de sminkat honom lite äldre och han hade lite grått hår sådär, inget för mig det lämnar vi till Sabine. Filmen däremot var kanuun ! verkligen jättebra, lite rolig, men oxå så så man verkligen ville veta slutet å så.. Plus att den var verklighetsbaserad, å de gillar vi ju !! det kan vara vilken skitfilm som hellst vi ska se på, men bejb peppar alltid " den är ju verklighetsbaserad !! :O" 

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: doughT

Jag kan mycket väl rekomendera en film jag såg igår, Teeth. Det är en "skräckfilm" där en tjej har en betandad muws som äter snoppar och fingrar!!!! jag coh niklas invigde att vi hade sett våran första porrfilm tsm, hahahaha!

2009-01-12 @ 11:56:12
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

hahaha lool vafan hittar ni allt ?! köttåg och tandmuwsar ! haha

2009-01-12 @ 13:47:15
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0