God eftermiddag

Gårdagen var jättetrevlig och bra och jag kom inte i säng förräns halv 3! Men mer om det senare då jag hade tänkt att ladda upp några bilder också...

Jag var uppe redan i ottan eftersom vi idag ska fira min farmor och farfar som nyss har fyllt 66år båda två. Så det var bara att stiga upp och ta en dush för att sedan åka iväg och nu är min familj här, mina kusiner och farbror. Vägen hit var galen, vi tog vår lilla lupo, en miljöbil som nästen brakade ihop när vi körde hem den pa autobahn (stavning?) och ää, nu änär vi kom till rödljuset efter tingstadstunneln hamnade vi bredvid en splitterny poshe carerra eller nåt liknande och pappa racade med honom! Vi hade ingensom helst chans, när vi hade kommit en meter var Poshen redan ur sikte, Haha!

Nää, nu är det dags att ropa in alla som är ute och testkör min kusin emils nya 4hjuls racerbil me 3hästkrafter för nu är det mat!

DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0