Gårdagens utgång


klara


kul att man kan lyckas med att se ut att väga 150+


mintu-shoten som försvann! @ Queen


DoughT


Och sofia @ Rio rio

Som sagt var det en lyckad kväll, vi var sammanlagt 10personer som gick ut men Victoria och hennes pojkvän stack iväntan på att komma in på Queen. Just det, Victorias pojkvän blev utsatt för en fylletant påvägin till stan som grabbade tag i hans öl och slängde en tia åt honom, haha! När jag hade kommit fram till vakten och langade fram mitt id sa han till mig att vänta tills den andra vaken hade pratat klart med en, sen sa dom att de inte trodde det var jag på fotot så jag fick visa kontokort osv, palla att det alltid ska vara så, jag kan visa bilden nån dag så kommer ni nog fatta varför dom inte trodde mig..

Direkt när vi steg in kommer fredrik aka. seth cohen gående framför oss, går fram till en random tjej och strular med henne och sen lämnar henne! haha, inte trodde jag han gjorde sånt..

inne på Queens tog jag och ida oss varsin mintu-shot som jag inte fick ha alls länge! den var så himla god så jag ville smutta lite på den (fast jag ogillar sånna som spar på en shot egentligen, haha!) så jag ville iaf spara lite på den och rätt som det var var den poff borta! jag trodde först det var nån som ville ge igen på mig efter att ha läst More about dough där jag berättade att jag hade snott en shot, men så var det inte! Städmannan hade tagit den och ställt den bland alla tomglas, så jag tog tillbaka den! Sen tog vi oss som sagt till Rio rio som är en båt vid fiskekyrkan om jag inte minns fel..Vi chillade för en stund vid ett bord då en vimmelfotograf tog kort på oss och skrek djungeltrumman djungeltrumman, vad har jag nu gett mig in på?

nu ska jag hjälpa min kusin för hennes klass är med i en tävling som IKEA har, de ska samla så många "tomma värmeljus" som möjligt, väga de och skicka in så de kan återvinnas. Den klass som samlar in mest vinner 10000kr, 5000kr får klassen resten går till välgörenhet. så nu ska jag sätta igång med att rensa bort allt gammalt stearin!
DoughT

Kommentarer
Postat av: louise

hah! jag vet hur kul dans som helst:) har du testat de själv?

2009-01-24 @ 20:50:30
URL: http://loveice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0