Gårdagens middag, tuppar & kaniner

Det har blivit lite dåligt med uppdateringar från min sida, men kvällen igår spenderades hos Kajsa som hade middag. Jag vågade stoppa fötterna i mina högklackade skor igen, men denna gången fick fötterna sällskap med ett par party feets. De var inte riktigt lika tjocka som jag ville så jag får leta vidare efter ett nytt par inlägg som kan fylla ut mina 36:or, Haha! Det var ju också tänkt att vi skulle gått ut, men så blev det icke! Vi fastnade såklart för let's dance där vi kollade in bella som för övrigt var hur dålig som helst! Det såg ut som om Nils delade min åsikt också eftersom han knappt kunde hålla sig för garv, hahahahah!

Redan klockan 10 var jag uppe idag och tänkte gå en promenad innan min bakfulla pojkvän skulle ringa mig, men det hann jag inte eftersom han hade åkt hem så fort han vaknade så promenaden fick vara hem till honom..Jag måset bara säga att min nya jacka är asskön men lite väl svettig eftersom den inte släpper in nån luft, nada cirkulation alltså! Annars har jag inte gjort något speciellt idag, vi var en sväng på Tjörn där vi hälsade på tuppar & kaniner, ätit sushi och just nu är det Lilla Jönsson ligan på kollo som gäller.. 

DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0