Galen kväll

Igår var vi då hos Fredrik my loves kompis och åt lite å spelade Guitar Hero. Vi började med att köra ner en sväng till kungälv där jag var den enda som ej nöjde mig med thaimat utan ville ha de friterade kycklingbitarna från kinastället.. Så många stop blev det på vägen innan vi äntligen kunde äta. Efterår avr det då dags för GH där jag kan säga att jag utklassade killarna faktiskt, van över både bejb, daniel och sebastian ! (vi beöver ju ej lägga till att jag inte spelade på samma nivå som dom men...). Fredrik hade oxå sånna trummor som vi alla ville testa på.. Det var inte riktigt min grej, antingen vad det bebislätt eller supersvårt. Får kanske pröva på andeas version med att göra dem till bongotrummor istället.

Lite senare bar det av ner till Combi som vanlig, som var lika mediokert som vanligt. Vi försökte prova på nått nytt och knallade iväg till "Tre kockar", nån sorts "nattklubb" tydligen.. men där blev det flash.backs från förra helgen eftersom det bara bestod av en enda lång kö.. Då fanns det bara ett alternativ kvar i lilla kungeelf - O'learys som för kvällen körde med 28+. Inget annat att göra för oss än att knalla tillbaka till Combi, vilket var tur för daniel eftersom han hade snott med sig sin drink ut därifrån. Som tur var hade vi innan träffat Julia och company så det lättade upp lite på stämmningen. Nått som däremot tog ner på stämningen lika snabbt efter var att en av deras kompisar fick ett slag på käften och dropapde blod på hela gatan utanför, herr polis kom och senare besökte de tydligen sjukhuset..

Grädden på moset måste ändå vart inatt när jag vaknade upp med världens magont och gick till toan för att spy. sedan tillbaka i sängen igen gjorde jag allt för att inet tänka på saker som fick mig att villa spy, typ mat och sånt. Försökte fokusera mig på SNÖ, SNÖ, SNÖ ! men det funkade ej. Somnade däremot efter ett tag och som tur var var det borta när jag vaknade igen. JÄVLA FRITERADE KYCKLING säger jag bara! Men den var ju verkligen to die for, så kommer antagligen ta den nästa gång ändå :P

Nu ska jag äntligen försöka göra klart i mitt stackars rum. Soffan och de nya bokhyllorna har anlänt, så nu ahr jag inga ursäkter längre. Ska försöka klicka några bilder på det hela oxå.

DOUGH D.


Som vanligt, jag och massa pojkar


Här ser ni min förklaring till varför jag ej kan spela på nån annan nivå än easy -
mina fingrar är så spända att lilliset krampar sig och vägrar göra nått


Fredrik bjöd på Mojitos och annat smarrigt !


Andreas på bongos


@ Combi


Haha där nicklas spillde ut sin drink för 100 spänn.. Vad ska man göra? :P


BLOOOODIG GATA @ KUNGELF

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

va trevligt att få träffa dig, de brukar ju aldrig annars bli av :d haha

2009-02-01 @ 18:16:43
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0