förjävligt

Godkväll.
Jag och min käraste ´har precis kommit hem och har nu gosat ner oss i sängen, han lirar X-box och jag kollar på denna förjävliga design, haha! Det får bli lite ändring på det nu tycker jag, lite svårt när det inte finns msn på denna bärbara data, men dough får helt enkelt nöja sig med den jag fixar för stunden...Kanske vågar jag mig på lite paint så vi får en tillfällig header. hmm...

Nu under kvällen har vi vart hemma hos Danielsson och kollat in hans nya snygga rum, det är inte riktigt helt klart än, det som fattas är en målning på väggen som Da Vinci (läs Emma) ska måla. Det ska bli spännande att se!
Emma har lyckats ta sitt körkort idag så en massa grattis till henne, käre dough har ju också körkort så jag antar att jag är lite behind!? Vi hade iaf en trevlig parmiddad på bamboo som är en mongolisk resturang som ligger vid hamnen som ´bjuder på det ena och andra. Jag och emma lyckades få i oss en hel tallrik medans resten pressade i sig 3stycken! Fyfasiken vad kul det såg ut när min pojkvän väntade på sin 3:e tallrik, man såg ångest i hans blick och en putande mage, haha! Men sånt är livet...Det har iaf vart en jättetrevlig kväll och det kommer det fortsätta att vara här i armarna på min käraste, ♥



DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

oj så brun jag ser ut där, heeej å hååå

2009-01-22 @ 16:48:56
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0