En enda jävla lång kö...

Godmorgon allesammans !  Vaknade presis upp efter en kort (!) kväll igår. Snacka om misslyckat va ! Det började helt ok, (förutom att vi tvingades ut till utby...). Jag å Clara å nathalie satt och samtalade lite på golvet i nathalies pojkes kök. Väldigt intressanta samtalsämnen där... Clara hade slukat liiite för mkt dricka på liiiite för kort tid :P Sen bar de alla fall iväg in till stan, där nathalie kom på att hon hade glömt lägg.. Bra bra ! vi skulle fejka hennes stempel, men först skulle vi stå i den inte så korta kön till Park Lane, för att inte ens veta om vi skulle komma in eller ej. Så, efter att vi hade stått där i närmare en timme utan att ´komma in gav Clara och jag upp och knallade ner till Key Bar.. Som sög donkey dick.!
Vi gick därifån efter tio min å satte oss och tröståt lite på donken ^^ en till besvikelse kom där att det hade höjt priserna till typ 65 kr / meny !! bara för att man fick stor dricka och stor pommes ! de vill man ej ha, å man vill ej betala 50 spänn för lilla menyn heller !!

Men men, du är det över och snart ska jag äntligen få träffa min prins för första gången på en vecka !! pepp till tusen, jag som har en liten överraskning till honom oxå ^^

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0