DoughT

Detta ar jag.
Som ni kanske har mark ar det bade jag och min van doughD som skriver har men jag tankte bara presentera mig lite kort kort.

Mitt namn ar Victoria Turunen Collin, 18ar och gift pa deltid. Pa dagarna gar jag sista terminen pa Schillerska och pa kvallarna tittar jag pa en smarrigt tvprogram som En annan del av koping, fargan eller nat liknande eller jobbar som barnvakt. Som jag namnde innan ar jag gift pa deltid, min man jobbar varannan vecka och da ses vi ingenting sa vi forsoker att umgas sa mycket som mojligt nar han ar hemma, vi ar sjalvklart inte gifta pa riktigt men man kan ju alltid dromma... Jag forsoker ocksa ovningskora lite da och da, men jag och kopplingen ar icke sa goda vanner sa det blir inte sarskillt ofta. Jaa, detta var val lite kort men eftersom i bloggen sa kommer en hel del komma fram. Glom inte att kolla under kategorin More About Dough dar ni varje dag kommer fa reda pa en smarrig sak av en dough.


Kommentarer
Postat av: fredrika

sött dough ! :*

2009-01-14 @ 18:45:55
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0