Dough's målar

   

Såhär ser vi ut när vi jobbar för fullt...Jag DoughT till vänster och min vapendragare DoughD till höger. Vi har nu gjort klart endast en vägg, vi skyller det på att vi tog en sväng till pizzerian, haha! Herrejävlar vad god kebabtallrik dom hade där! DoughD som inte riktigt är van vid smarrig kebab tog sig en Hawaii. Efter det målade vi klart taket och rollade en vägg. Vi var som levande dammvippor när det var klart och vi hade färgfläckar i hela ansiktet och som tur var förstördes inte våra I love Seth Cohen tröjor!  Vi hann också kladda lite på vaggen som nu kommer synas för alltid (läs: om potatisfärgen inte täcker det). Nu ska jag bege mig hemåt, håll tummarna att jag hinner se blondinbella i Let's dance! Stackars DoughT som ska upp tidigt och jobba vidare på hennes nya rum, själv ska jag baka cupcakes och åka till tyskland och kommer hem på måndag...
DoughT
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

jaa vad skulle jag tagit mig till om inte lilla papi kom och hjälpte!??! =)

2009-01-16 @ 22:17:49
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0